Philips FC8700/01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC8700/01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

bert 21-11-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Zuigkracht is niet sterk, daardoor en door kleine zuigopening laat hij vuil liggen. Komt niet over lage drempels. Vertoonde na paar weken gebreken door op 1 m2 te blijven rondcirkelen. Daardoor onberekenbaar, soms kent hij dat probleem niet, soms wel. Philips reageert niet op vraag hoe dit defect kan worden opgeheven. Ook ervaring met Roomster robot stofzuiger, in alle opzichten beter. Enige voordeel Philips is, is dat deze laag is en daardoor op veel plaatsen kan komen. per saldo, spijt van aankoop.

HansuutDrenthe 21-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Deze robostofzuiger doet het echt heel goed. We hebben 'm nu 3 weken en hij doet het boven verwachting goed. De haren van onze kat zijn geen probleem en daar worden we vrolijk van. Hij vindt zelf de weg naar de oplader en doet zijn werk als we zelf iets anders aan het doen zijn. Ook op de bovenverdieping doet de stofzuiger goed en valt ook niet van de trap. Omdat hij zo laag is kan de robostofzuiger bijna overal onderdoor en zuigt mooi het stof en de haren op!
Door de draaiborstels en de routes die hij volgt komt bijna alles in het bereik van de stofzuiger. Alleen het stofreservoir is aan de kleine kant

hcdegreef 21-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Vooral voor hondenbezitters is deze stofzuiger ideaal. Je zult dan toch wat vaker stofzuigen als een gemiddeld huishouden. Als ik wegga zet ik hem aan en bij thuiskomst is de woonkamer haarvrij. Het reservoir kun je daarna gemakkelijk ledigen. Enige nadeel is het geluid, hij maakt vrij veel lawaai. Vandaar ook dat ik hem aanzet als ik wegga.

Nerra 20-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Dit is het huishoud apparaat dat in elk huis aanwezig moet zijn.terwijl je de krant leest doet hij zijn werk. Gemak dient de mens. Ik hoef niet meer languit op de grond te liggen om onder de meubels te stofzuigen. En voor de hoeken heb ik ik een bokkepoot en de robot veegt alles in zijn gulzige bek

RobbieBeeks 18-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Ik heb de stofzuiger nu een maand in gebruik en hij bevalt mij prima. De stofzuiger komt onder bedden en banken waar je normaal niet altijd komt. De stofzuiger kan alleen niet zo goed in de hoekjes komen omdat hij rond is, soms moet je dus toch nog zelf eens de stofzuiger pakken. Eerst stofzuigden wij om de 2 dagen en nu een maal per week. De overige dagen zet ik het apparaat beneden aan als ik naar het werk ga zodat hij ongestoord zijn werk kan doen. Als ik terug kom staat hij weer opgeladen in het oplaad station, waarna hij overige ruimtes in het huis kan doen. Natuurlijk moet dan wel even de opvangbak met het afval geleegd worden. Het is dus een prima hulp in het huishouden die de bestaande stofzuiger niet vervangt maar er wel voor zorgt dat hij minder nodig is.

Helscha 17-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Ik verbaasde mij over hoe plat hij was! En hij gaat dus ook moeiteloos onder onze bank en kast door. Het vloerkleed ziet hij soms wel als een obstakel, regelmatig botst hij en gaat weer terug. Maar ook vaak gaat hij er op en zuigt dan het kleed. Je merkt wel dat hij voor harde vloeren is gemaakt, het kleed word schoner maar niet zoals je zelf zuigt.

De aanknop is makkelijk te vinden maar een afstandsbediening lijkt mij toch eigenlijk wel prettig. Er is een duurder 'broertje' te koop met afstandsbediening. Deze is zeker het overwegen waard!

We hebben een tegelvloer met één groot laag vloerkleed (zo'n kleed met autowegen er op). De helft van de tijd komt hij er volgens mij op, en de andere helft 'botst' hij en keert hij weer om. Dit is op zich geen probleem. De robot stofzuiger is gemaakt voor harde vloeren, het kleed maakt hij dan ook slechts matig schoon.

In verband met een verbouwing staan onze meubels momenteel erg dicht op elkaar en is ons huis een soort 'doolhof' met een aantal smalle doorgangen voor de robot. Helaas vind hij daardoor zijn dogingstation niet terug. Ik zal nog alten weten of dit probleem opgelost is zodra de meubels verder uit elkaar staan!

Zelf zuigen hoeft nu niet zo vaak meer, het levert een flinke tijdsbesparing op!

RobSch 15-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

De belofte van een robotstofzuiger is mooi, maar ik was altijd sceptisch totdat ik deze robotstofzuiger van Philips kocht. Je bent niet meer één keer in de week druk in de weer met een stofzuiger. Je laat de robotstofzuiger om de dag zijn ding doen en je huis is heerlijk stofvrij. Als je een kat (of misschien een hond) in huis hebt is dit een absolute must! De prijs is ook nog eens behoorlijk vriendelijk.

AntonBXS 15-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Betaalbaar. Prima product, een flinke wandeling met de hond en de woonkamer is weer haarvrij! Erg tevreden. Kwaliteitsproduct, kan het iedereen aanraden.

jboschhuizen 14-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Pluspunten:
- zuigt goed
- komt op veel plekken
- goede accuduur
- betaalbaar

Minpunten:
- komt niet in hoeken
- lawaaiig
- klein reservoir

Betaalbare robotstofzuiger die je lekker zn gang kan laten gaan als je aan het werk bent.

Deze stofzuiger zuigt prima! Hij is intelligent en komt op heel veel plekken. Hij heeft geen enkele moeite met obstakels en je kunt hem met een gerust hart op de bovenverdieping loslaten, want hij heeft een valsensor.

Tegenover het kleine reservoir staat dat hij laag is en daardoor ook onder de bank komt (wordt daar ook eens gezogen!)
Het nadeel van het lawaai is simpel op te lossen door hem aan te zetten als je weggaat. Als je terugkomt heeft hij zijn werk gedaan en staat hij weer keurig te wachten op het dockingstation.

Als je de mogelijkheid hebt om de versie met afstandsbediening te kopen dan zou ik dat zeker doen! Dat komt het gebruiksgemak ten goede.

Conclusie:
Prima basisstofzuiger die op verrassend veel plekken komt als jij er niet bent, maar doe je oude stofzuiger nog niet weg.

adrkroon 13-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Het was verassend hoeveel stof er de eerste keer in zat. Dit mede omdat hij zo onder de kast en onder de stoelen door rijdt. Wel is hij zeer aanwezig kwa geluid.

Evert-Emmeloord 04-06-2015
Geschreven voor: Philips FC8700/01

Ik had er weinig vertrouwen in. En € 500,- vond ik veel te duur. Maar dit model onder de € 200,- wilde ik wel eens proberen. Ik was best sceptisch.
Ik heb een groot huis met veel obstakels. Wel een harde vloer. Proberen maar. Bewust kleine snippertjes neergelegd.
Hij start in de bijkeuken, sjouwt door de keuken, door de kamer, door de studeerkamer en weet verdorie de weg steeds terug te vinden. Ik start hem als ik ga slapen. 's Ochtends staat hij weer op het dockingsstation. Snippers weg. Ik had het nooit verwacht. Echt fun.
Eén keer moest ik hem een duwtje geven omdat hij op het rooster van de convectorput stopte. Maar verder valt het ding mij 100% mee. Maakt wel lawaai, maar daar heeft 's nachts niemand last van. Verwacht geen wonderen, maar hij doet het alleraardigst.

AntonBX 06-06-2015

Aanrader! Verrassend functioneel! Een uitkomst voor iedereen, maar vooral ook voor de miljoenen honden- en kattenbezitters! Philips heeft een prima product op de markt gezet. Degelijk en toch ook design, maar als belangrijkste doel zuigen! Stof, haren ga zo maar door..